Marketingová komunikace tiskové agentury

Název práce: Marketingová komunikácia tlačovej agentúry
Autor(ka) práce: Tomčová, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Drozen, František
Oponenti práce: Šípek, Ladislav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto práce je analýza marketingovej komunikácie tlačovej agentúry, ktorá sa pohybuje na českom mediálnom trhu. V teoretickej časti sú spracované základné pojmy marketingu, marketingového a komunikačného mixu a ich jednotlivé formy. Témou praktickej časti je rozbor marketingových aktivít so zameraním na Českú informačnú agentúru a konkurenčné firmy na trhu so spravodajstvom. Práca na konci zhrňuje nedostatky v činnosti agentúry a možnosti jej ďalšieho vývoja vzhľadom k súčasnej situácii na trhu. Návrhy by mali odstrániť tieto nedostatky a optimalizovať komunikačný mix spoločnosti.
Klíčová slova: tlačová agentúra; marketingová komunikácia; komunikačný mix
Název práce: Marketingová komunikace tiskové agentury
Autor(ka) práce: Tomčová, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Drozen, František
Oponenti práce: Šípek, Ladislav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem této práce je analýza marketingové komunikace tiskové agentury, která sa pohybuje na českém mediálním trhu. V teoretické části jsou zpracovány základní pojmy marketingu, marketingového a komunikačního mixu a její jednotlivé formy. Tématem praktické časti je rozbor marketingových aktivit se zaměřením na Českou informační agenturu a konkurenční firmy na trhu se zpravodajstvím. Práce na konci shrnuje nedostatky v činnosti agentury a možnosti jejího dalšího vývoje vzhledem k současné situaci na trhu. Návrhy by měly odstranit tyto nedostatky a optimalizovat komunikační mix agentuy.
Klíčová slova: tisková agentura; marketingová komunikace; komunikační mix
Název práce: Marketing communication of press agency
Autor(ka) práce: Tomčová, Zuzana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Drozen, František
Oponenti práce: Šípek, Ladislav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The goal of this thesis is an analysis of marketing communication used in news agency which is active on the Czech media market. In a theoretical part there is written basic information about marketing, marketing and communication mix and theirs forms as well. Topic of practical part is the analysis of marketing activities focusing on Česká informační agenura and the competitors on the market. Based on the analysis in the end of this thesis the recommendations are given with the aim to retrieve the imperfections and to optimize the communication mix of this company.
Klíčová slova: marketing communication; press agency; communication mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2012
Datum podání práce: 3. 6. 2013
Datum obhajoby: 7. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38911/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: