Determinanty zákaznické důvěry online: jak přesvědčit potenciální studenty ke studiu na mezinárodní univerzitě?

Název práce: Determinanty zákaznické důvěry online: jak přesvědčit potenciální studenty ke studiu na mezinárodní univerzitě?
Autor(ka) práce: Horňáková, Michaela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá determinanty zákaznické důvěry online a je zaměřena na web mezinárodní univerzity. V teoretické části se práce věnuje základům marketingu jako takového a jeho využití pro vzdělávací instituce. Velká část je také věnována důvěře mezi institucí/společností a jejím "zákazníkem". Jedná se nejen o důvěru v off-line prostředí, ale také v on-line prostředí. V praktické části pak práce navazuje na off-line důvěru vzdělávacích institucí, kterou zkoumá v online prostředí. Výsledkem výzkumu je model online důvěry pro terciární vzdělávací instituce.
Klíčová slova: online důvěra univerzity; online důvěra; důvěra vysoké školy
Název práce: Determinants of Customer Trust Online: How to Convince Potential Students to Study at an International University?
Autor(ka) práce: Horňáková, Michaela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the determinants of customer trust online and it's focused on web of international universities. The theoretical include basics of marketing and its use for educational institutions. A large part is devoted trust between institutions / companies and the "customer". It is not only the trust in the off-line environment, but also in the on-line environment. The practical part of this work builds on trust off-line in educational institutions, which examines in the online environment. The result of the research is online trust model for tertiary educational institutions.
Klíčová slova: online trust university; online trust; trust university

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra exaktních metod

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 10. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2013
Datum obhajoby: 13. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39501/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: