Analýza a implementace nejvhodnějšího nástroje na rozesílání internetového direct mailu

Název práce: Analýza a implementace nejvhodnějšího nástroje na rozesílání internetového direct mailu
Autor(ka) práce: Nagy, Jiří
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pavlíčková, Jarmila
Oponenti práce: Svatoš, Oleg
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku přímého oslovování zákazníků pomocí přímého marketingu, konkrétně pomocí direct mailu -- přímé pošty. Primárním cílem této práce je naleznout nejvhodnější řešení pro rozesílání cílených elektronických obchodních sdělení pro menší společnost - agenturu zabývající se mediální a komunikační činností zaměřenou na cílovou skupinu vysokoškolských studentů. V teoretické části této práce jsou nejprve definovány základních pojmy s touto problematikou spojené. V druhé části se práce zabývá definicí požadavků zmiňované společnosti. Praktická část práce je zaměřena na analýzu všech dnes dostupných řešení, výběr nejvhodnějšího řešení pro společnost dle definovaných požadavků a následnou implementaci vybraného řešení.
Klíčová slova: Elektronická přímá pošta; Přímý marketing; Newsletter; E-mail
Název práce: Analysis and implementation of the most appropriate tools for sending electronic direct mail
Autor(ka) práce: Nagy, Jiří
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pavlíčková, Jarmila
Oponenti práce: Svatoš, Oleg
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis is focused on the direct addressing customers with direct marketing, specifically using direct mail. The primary objective of this work is to find the best solution in sending targeted electronic commercial messages for smaller companies - agencies dealing with media and communication activities focused on the target group of university students. In the theoretical part of this work are defined the basic concepts associated with this issue. The second part is focu sed on the definition of the requirements mentioned company. The practical part is focused on the analysis of today available solutions, choosing the best solution for the company in accordance with defined requirements and the last part is focused on implementation of the selected solution.
Klíčová slova: E-mail; Newsletter; Electronic direct mail; Direct marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 10. 2012
Datum podání práce: 15. 5. 2013
Datum obhajoby: 26. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/40423/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: