Příprava a realizace projektu: kulturní hudební festival

Název práce: Příprava a realizace projektu: kulturní hudební festival
Autor(ka) práce: Kubelka, Miloš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Špaček, Miroslav
Oponenti práce: Tyslová, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce nese název "Příprava a realizace projektu: kulturní hudební festival". Cílem této práce je přiblížit čtenáři problematiku hudební scény na úrovni kulturních festivalů a sestavit pro čtenáře obsáhlý návod jak postupovat při organizaci a managementu podobné akce. Bakalářská práce představuje a probírá jednotlivé fáze projektu od počáteční podnikatelské vize a základního rozpočtu, přes marketing a personální řízení až po vyhodnocení podnikatelského záměru. Bude užito vybraných metod a poznatků z marketingu a managementu jako je SWOT analýza, tvorba marketingového mixu 4P či sestavení rizikové matice. Praktickou částí práce je vyhodnocení modelového příkladu hudebního festivalu na základě předem zmíněných kritérií a subjektivní návrhy a doporučení autora. Pro praktickou část byl vybrán festival Bradlec fest, jehož pořadatelem je Miloš Kubelka, autor této bakalářské práce.
Klíčová slova: Riziková matice; Marketingový mix; Metoda SMART; Analýza prostředí; Bradlec fest; Hudební festival
Název práce: Preparation and realisation of a project: cultural music festival
Autor(ka) práce: Kubelka, Miloš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Špaček, Miroslav
Oponenti práce: Tyslová, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis is called "Preparation and realisation of a project: cultural music festival". The aim of this work is to analyse the issue of cultural music festivals and to compile extensive manual of how to organize and manage similar projects. This paper presents and defines different parts of the project such as initial business vision, budget, marketing, human resource management and evaluation of the business project. For evaluation of the business plan this paper uses SWOT analysis, marketing mix 4P and risk matrix. Further, in practical part this paper thoroughly analyses the case of Bradlec fest cultural music festival. Miloš Kubelka, author of this thesis, is the chief organizer of Bradlec fest.
Klíčová slova: Marketing mix; Risk matrix; SMART method; Music festival; Bradlec fest; Business environment analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 11. 2012
Datum podání práce: 21. 5. 2013
Datum obhajoby: 11. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/40450/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: