Zobrazení ženských a mužských rolí v reklamě

Název práce: Zobrazení ženských a mužských rolí v reklamě
Autor(ka) práce: Mazal, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Ondrušková, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá problematikou zobrazování žen a mužů v televizní reklamě. Pomocí kvantitativní obsahové analýzy zjišťuje, jak vypadají současné marketingové stereotypy v roce 2007 a hodnotí jejich vývoj. Zkoumá, jak jsou používányi muži a ženy k propagaci produktů a v jakém postavení se vzájemně v reklamě objevují. Výsledná zjištění jsou porovnána s názory veřejnosti na tuto problematiku reprezentované respondenty internetového dotaníku.
Klíčová slova: -
Název práce: The interpretation of gender roles in the commercials
Autor(ka) práce: Mazal, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Ondrušková, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 5. 2008
Datum podání práce: 14. 5. 2008
Datum obhajoby: 18. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9109/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: