Analýza spokojenosti zákazníků v konkrétní společnosti

Název práce: Analýza spokojenosti zákazníků v konkrétní společnosti
Autor(ka) práce: Herain, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koliš, Karel
Oponenti práce: Maršík, Aleš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce na téma Analýza spokojenosti zákazníků v konkrétní společnosti popisuje důležitost koncepce Řízení vztahů se zákazníky pro podniky v silném konkurenčním prostředí a vysvětluje jednotlivé pojmy týkající se vztahu mezi společností a klienty jako spokojenost, loajalita a hodnota zákazníka. V praktické části jsou aplikovány znalosti získané v části teoretické na konkrétní podnik. Na základě těchto znalostí je vytvořen dotazník sloužící k průzkumu spokojenosti zákazníků. Skladba odpovědí je následně podrobena analýze a z jejích výsledků jsou vyvozena doporučení ke zlepšení vztahu mezi podnikem a jeho zákazníky.
Klíčová slova: loajalita zákazníků; spokojenost zákazníků; CRM; řízení vztahů se zákazníky
Název práce: Customer satisfaction analysis in the specific organization
Autor(ka) práce: Herain, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koliš, Karel
Oponenti práce: Maršík, Aleš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Bachelor's thesis Customer satisfaction analysis in the specific organization describes the importance of Customer Relationship Management for organizations competing in a competitive market and specifies basic concepts of a relationship between organization and customers, such as customer satisfaction, customer loyalty and customer value. In the practical part, the knowledge from theoretical part is applied on the specific organization. There is survey done by the questionnaire about the customer satisfaction and the results of it are analyzed. Based on these results recommendations are made to improve relationship between organization and customers.
Klíčová slova: customer loyalty; customer satisfaction; CRM; Customer Relationship Management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 1. 2013
Datum podání práce: 1. 5. 2013
Datum obhajoby: 18. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/40963/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: