Marketingová orientace neziskové organizace Elpida

Název práce: Marketingová orientácia neziskovej organizácie Elpida
Autor(ka) práce: Žideková, Denisa
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Procházková, Markéta
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca sa zameriava na zhodnotenie a následné vylepšenie marketingu v neziskovej organizácií Elpida. V teoretickej časti sa zaoberáme charakteristikou neziskových organizácií, ich financovaním a marketingom. Samostatnú kapitolu tvorí postavenie seniorov v spoločnosti, ich demografický vývoj a životný štýl. V praktickej časti sa konkrétne venujeme danej neziskovej organizácii, jej vzniku, histórii, financovaniu a marketingovým aktivitám. Súčasťou praktickej časti je marketingový výskum a jeho vyhodnotenie. Prostredníctvom rozsiahlej databázy MML-TGI od spoločnosti Median sme prácu doplnili o vybrané data. V závere práce sme navrhli osobné odporúčania na zlepšenie marketingu danej organizácie s dôrazom na jej propagáciu medzi širokou verejnosťou.
Klíčová slova: seniori; marketing; MML-TGI data; marketingový výskum; nezisková organizácia
Název práce: Marketingová orientace neziskové organizace Elpida
Autor(ka) práce: Žideková, Denisa
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Procházková, Markéta
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení a následné vylepšení marketingu v neziskové organizaci Elpida. V teoretické části se zabýváme charakteristikou neziskových organizací, jejich financováním a marketingem. Samostatnou kapitolu tvoří postavení seniorů ve společnosti, jejich demografický vývoj a životní styl. V praktické části se konkrétně věnujeme dané neziskové organizaci, jejímu vzniku, historii, financování a marketingovým aktivitám. Součástí praktické části je i marketingový výzkum a jeho vyhodnocení. Prostřednictvím rozsáhlé databáze MML-TGI od společnosti Median jsme práci doplnili o vybraná data. V závěru práce jsme navrhli osobní doporučení ke zlepšení marketingu dané organizace s důrazem na její propagaci mezi širokou veřejnost.
Klíčová slova: MML-TGI data; marketingový výzkum; senioři; nezisková organizace; marketing
Název práce: Marketing orientation of the non-profit organization Elpida
Autor(ka) práce: Žideková, Denisa
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Procházková, Markéta
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to evaluate and to improve marketing of non-profit organization Elpida. The theoretical part analyses the features of non-profit organizations, their funding and marketing. The last chapter analyses seniors' demographics, lifestyle and their social position The practical part is focused on this concrete non-profit organization, its establishment-formation, history, funding and marketing activities. This part also deals with marketing research and its evaluation. To gather the needed data, I used the MML-TGI extensive database provided by Median company. In the final part of my thesis I suggest my personal recommendations for improving Elpida's marketing with an emphasis on public promotion
Klíčová slova: marketing; seniors; non-profit organization; MML-TGI data; marketing research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 5. 2012
Datum podání práce: 7. 5. 2013
Datum obhajoby: 13. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/41767/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: