Strategické řízení značky

Název práce: Strategické řízení značky
Autor(ka) práce: Schejbalová, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá tématem značka, znalost značky, identita a hodnota značky, pozice značky, budování a řízení značky. Dále se práce věnuje strategickýmu řízení značky Nespresso, popisuje její uvedení na trh a repositioning. Práce analyzuje využitím průzkumu znalost značky Nespresso v České republice a její budoucí potenciál na českém trhu.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 5. 2008
Datum podání práce: 19. 5. 2008
Datum obhajoby: 18. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9316/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: