Porovnání marketingových aktivit vybraných e-shopů

Název práce: Porovnání marketingových aktivit vybraných e-shopů
Autor(ka) práce: Urban, David
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Čermák, Radim
Oponenti práce: Böhmová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce je zaměřena na porovnání marketingových aktivit z oblasti online marketingu. Konkrétně se zabývá jejich využitím u e-shopů s plaveckými potřebami. V teoretické části jsou popsány základní pojmy týkající se daného tématu. Nejprve je charakterizován samotný internetový marketing a následně jsou v práci definovány jeho jednotlivé nástroje. Praktická část se věnuje porovnání využití těchto nástrojů dvěma odlišnými e-shopy. V prvním případě jde o specializovaný obchod, který prodává výhradně plavecké potřeby. Ve druhém pak o velkoobchod, který prodává potřeby z různých sportovních odvětví. Cílem práce je porovnat marketingové aktivity daných e-shopů. Následně toto srovnání vyhodnotit a stanovit doporučení pro specializované obchody. Přínosem by pak měla být právě tato doporučení specializovaným obchodům, která přinesou lepší využívání on-line marketingových nástrojů.
Klíčová slova: online marketing; SEO; e-shop; PPC; analýza marketingových aktivit
Název práce: Comparison of marketing activities of the selected eshops
Autor(ka) práce: Urban, David
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Čermák, Radim
Oponenti práce: Böhmová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis is focused on comparison of on-line marketing activities. It deals with their application in e-shops with swimming accessories. The theoretical part describes the basics terms related to the topic. Firstly, internet marketing is characterized and then its key tools are defined. The practical part is about comparing the use of these tools by two different e-shops - store that sells only swimming accessories and large sports store which sells products from various sports. The aim of this thesis is to compare marketing activities of these e+shops. And then evaluate this comparison and identify recommendations for specialized e-shops. The contribution of this work should be the recommendations for improve of the use of the key on-line marketing tools for specialized stores.
Klíčová slova: SEO; Analysis of marketing activities; Online marketing; E-shop; PPC

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Aplikovaná informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 10. 2016
Datum podání práce: 1. 5. 2017
Datum obhajoby: 14. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59060/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: