Marketingová strategie firmy A3 SPORT

Název práce: Marketingová strategie firmy A3 SPORT
Autor(ka) práce: Škopková, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem mé bakalářské práce je Marketingová strategie firmy A3 SPORT. Cílem mé bakalářské práce je shrnout marketingovou strategii firmy A3 SPORT a v rámci vlastního výzkumu otestovat, zda firma zákazníkům poskytuje tak kvalitní servis, jak proklamuje. V teoretické části se zabývám definováním základních pojmů v oblasti marketingu, jimiž jsou například marketingová strategie, marketingový a komunikační mix či pojem marketing jako samotný. V praktické části se pak zabývám popisem marketingové strategie a jednotlivých marketingových nástrojů firmy, dále tato část rovněž obsahuje popis hlavního konkurenta, vyhodnocení vlastního výzkumu a vlastní doporučení.
Klíčová slova: Mystery shopping; Marketingová strategie; Marketing
Název práce: Marketing strategy of the company A3 SPORT
Autor(ka) práce: Škopková, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of my bachelor thesis is Marketing strategy of the company A3 SPORT. The scope of my bachelor thesis is to describe the marketing strategy of the company A3 SPORT and to conduct own research in which I will test whether my hypothesis, that the sales service in the shops of company A3 SPORT is better than the sales service in the stores of company SPORTISIMO, is right. For my own research, I have chosen the method called Mystery shopping. In the theoretical part of the bachelor thesis I describe basic terms in the area of marketing, such as marketing itself, marketing strategy, communication mix or marketing research. In the practical part I provide information about the company itself, about its marketing strategy and about its major competitor. This part also contains evaluation of mystery shopping and my suggestions for improvement.
Klíčová slova: Marketing strategy; Mystery shopping; Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 9. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 29. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58564/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: