Rozvoj společnosti tuzemskou a zahraniční expanzí

Název práce: Rozvoj společnosti tuzemskou a zahraniční expanzí
Autor(ka) práce: Vorlík, Petr
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Fuchs, Jan
Oponenti práce: Dohnal, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá doporučením vhodné marketingové a obchodní strategie pro expanzi akciové společnosti Triola v tuzemsku, Německu a Maďarsku. V tuzemsku proběhne expanze zejména s pomocí otevírání nových kamenných prodejen v kombinaci s úpravou způsobu komunikace s koncovým zákazníkem, v Maďarsku a Německu prostřednictvím spuštění zahraničního e-shopu. Předpoklady jsou zde zkoumány pomocí metod SWOT, Porterova modelu pěti sil a PEST analýzy makrookolí. K určení strategie je využita metoda marketingového mixu 4P, v případě tuzemska rozšířeného o páté P, Lidé.
Klíčová slova: Kamenné prodejny; Strategie; E-shop; Expanze
Název práce: Development of company by inland and foreign expansion
Autor(ka) práce: Vorlík, Petr
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Fuchs, Jan
Oponenti práce: Dohnal, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Bachelor paper deals with recommendation of suitable marketing and business strategy for Triola company expansion inlands and abroad into Germany and Hungary. Concerning the Czech Republic, the expansion will be accomplished in opening of new retail stores combined with customer communication adjustments. In Hungary and Germany, it will be accomplished through foreign e-shop launching. Hypotheses are researched by SWOT method, Porter's Five Forces Model and PEST macro-environmental analysis. For strategy identification was used 4P marketing method, in case of the Czech Republic extended to fifth P - people.
Klíčová slova: Strategy; E-shop; Retail stores; Expansion

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Manažer obchodu
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 9. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 29. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58906/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: