Analýza marketingové komunikace klubů ve Fortuna lize

Název práce: Analýza marketingové komunikace klubů ve Fortuna lize
Autor(ka) práce: Hambalek, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tripes, Stanislav
Oponenti práce: Hajdíková, Taťána
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalárska práca sa venuje problematike marketingovej komunikácie vybraných klubov v najvyššej futbalovej súťaži na Slovensku - Fortuna lige. V teoretickej časti sú popísané základné pojmy marketingovej komunikácie a jej včlenenie do marketingu. Praktická časť sa venuje aplikácii vybraných marketingových komunikačných nástrojov na vybrané futbalové kluby, hlavne na ich obsahovú analýzu. Cieľom bakalárskej práce je zistiť a analyzovať aký obsah tvorí marketingovú komunikáciu klubov s fanúšikmi, partnermi a širokou verejnosťou, zistiť aké nástroje kluby využívajúa aká je spätná väzba na ne.
Klíčová slova: marketing; marketingová komunikácia; obsahová analýza; Facebook; Internetové stránky
Název práce: Analysis of Marketing Communication of Clubs in Fortuna League
Autor(ka) práce: Hambalek, Michal
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Tripes, Stanislav
Oponenti práce: Hajdíková, Taťána
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis is concerned about marketing communication of chosen Slovak football clubs in Fortuna league. In theoretical part the basic marketing communication elements and their use in real situations are described. The second, practical part is concerned about application of marketing communication tools on clubs, mainly the content analysis. The aim of this bachelor thesis is to detect and analyze type of content, which is creating the main part of marketing communication towards fans, partners and public and to detect what kind of tools of marketing communication are used and what is feedback about.
Klíčová slova: marketing communication; content analysis; marketing; Facebook; web pages

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 9. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 8. 9. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58486/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: