Marketingová analýza dermokosmetických leaderů v České republice

Název práce: Marketingová analýza dermokosmetických leaderů v České republice
Autor(ka) práce: Třískalová, Pavlína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Hřídelová, Karla
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem mé bakalářské práce je Marketingová analýza dermokosmetických leaderů v České republice. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První tři kapitoly hovoří postupně o marketingu, značce a její roli v marketingu a teoreticky vymezují marketingový výzkum trhu. Čtvrtá kapitola pak představuje dermokosmetický trh v ČR. Poslední kapitola se zabývá terénním šetřením (dotazník a Mystery Shopping), které slouží ke zjištění samotného cíle bakalářské práce. Cílem je zjistit korelaci mezi značkou doporučovanou lékárníkem v Praze a povědomím o značce mezi konečným spotřebitelem.
Klíčová slova: Dermokosmetika; Komunikační kanály; Uriage; Avene; La Roche-Posay; Eucerin; Bioderma; Marketing; Vichy
Název práce: Marketing analysis of dermocosmetic´s leaders in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Třískalová, Pavlína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Hřídelová, Karla
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of my bachelor thesis is Marketing analysis of dermocosmetic´s leaders in the Czech Republic. The thesis is divided into five chapters. The first three chapters talk about marketing, brand and its role in marketing and theoretically define marketing market research. The fourth chapter presents dermocosmetic market in the Czech Republic. Last chapter deals with the field survey (questionnaire and Mystery Shopping), which is used to determine the actual goal of the thesis. The aim is to find a correlation between a brand recommended by a pharmacist in Prague and brand awareness among end consumer.
Klíčová slova: Marketing; Eucerin; Uriage; Avene; Vichy; Bioderma; Communication Channels; Dermocosmetics; La Roche-Posay

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 9. 2016
Datum podání práce: 5. 5. 2017
Datum obhajoby: 31. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58331/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: