Podnikatelské prostředí Španělska

Název práce: Podnikatelské prostředí Španělska
Autor(ka) práce: Vlčková, Daniela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Křenková, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá podnikatelským prostředí Španělska. Hlavním cílem práce je prostřednictvím PEST analýzy charakterizovat současné španělské podnikatelské prostředí a na základě této analýzy identifikovat jeho hlavní výhody a nevýhody. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola popisuje metodiku analýz, které jsou využívány pro identifikování podnikatelského prostředí. Druhá kapitola se zaměřuje na informace o Španělsku, na historický a ekonomický vývoj, politické a sociálně-kulturní prostředí. Třetí kapitola je věnována individuálním rozhovorům se zástupcem agentury Czechtrade a manažerem firmy USSPA. Práce by tak měla poskytnout ucelené informace podnikatelům, kteří uvažují o rozvoji svých podnikatelských aktivit ve Španělsku.
Klíčová slova: PEST analýza; Španělsko; podnikatelské prostředí; kulturní specifika
Název práce: The business environment of Spain
Autor(ka) práce: Vlčková, Daniela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Křenková, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The theme of this bachelor´s thesis deals with the business environment of Spain. The aim is to analyze main aspects of business environment according to the PEST analysis methodology and based on this analysis then identify its basic advantages and disadvantages. The thesis is divided into three chapters. The first chapter describes methodology of analysis that is used for identify business environment. The second chapter focuses on information about Spain, on historical and economic developments of the country, on the political and social-cultural area. The third chapter is devoted to individual interviews with the representative of the agency Czechtrade and with the manager of the company USSPA. The bachelor´s thesis then should provide comprehensive information to entrepreneurs considering the development of their business activities in the Spanish market.
Klíčová slova: culture specifics; Spain; business environment; PEST analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 6. 2016
Datum podání práce: 20. 4. 2017
Datum obhajoby: 22. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57897/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: