Návrh komunikační strategie spolku Iniciativy Dokořán

Název práce: Návrh komunikační strategie spolku Iniciativy Dokořán
Autor(ka) práce: Šmýrová, Barbora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií spolku Iniciativy Dokořán. Iniciativy Dokořán je nezisková organizace působící v oblasti kultury. Cílem práce je navrhnout komunikační strategii tak, aby byla efektivní a zároveň překonala všechny bariéry a specifika neziskového sektoru, zvláště pak toho kulturního. Práce je rozdělena do tří stěžejních kapitol. První dvě kapitoly poskytují teoretický základ pro vypracování praktické části. Od marketingu všeobecně postupně studuje všechna specifika oblasti kultury a neziskového sektoru až konkrétně ke komerčním komunikacím. Třetí kapitola obsahuje podrobnou analýzu spolku. Pomocí syntézy těchto analýz v závěru práce najdeme komplexní návrh na komunikační strategii pro sezónu 2017.
Klíčová slova: komerční strategie; Lodičky; performativní umění; kultura; komerční komunikace
Název práce: Draft of communiation strategy for Dokořán Initiative
Autor(ka) práce: Šmýrová, Barbora
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with the communication strategy of the association Dokořán Initiative. Dokořán Initiative is a nonprofit organization working in the field of culture. The goal of the thesis is to design a communication strategy which will be effective, and at the same time overcome all barriers specific for non-profit sector, especially the field of the culture. The thesis is divided into three chapters. The first two chapters provide a theoretical basis for the development of the practical part. It deals with marketing in general, eventually it gets to all commercial communications and specifics of non-profit organizations and Culture. The third chapter contains a detailed analysis of the association. In the conclusion of these analyzes we can find a comprehensive proposal on a communication strategy for the season 2017.
Klíčová slova: commercial communication; Lodičky; performative art; culture; commercial strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 10. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 22. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59335/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: