Vybrané nástroje marketingové strategie firmy Stoklasa

Název práce: Vybrané nástroje marketingové strategie firmy Stoklasa
Autor(ka) práce: Galiová, Simona
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je popsat možnosti využití vybraných sociálních sítí coby nástrojů marketingové strategie a následně zhodnotit možnosti jejich využití v rámci marketingové strategie společnosti Stoklasa textilní galanterie s. r. o. Teoretická část se věnuje zařazení sociálních sítí do kontextu marketingových nástrojů, charakteristice sociálních sítí a poté již konkrétním sociálním sítím a možnostem jejich využití v marketingu. Praktická část hodnotí způsob stávající komunikace společnosti na sociálních sítích a její úspěšnost. Závěrem jsou poskytnuta doporučení pro budoucí využití sociálních sítí.
Klíčová slova: marketingové nástroje; Facebook; Stoklasa; Instagram; sociální sítě; marketing
Název práce: Selected tools of marketing strategy of Stoklasa company
Autor(ka) práce: Galiová, Simona
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to describe the utilization possibilities of selected social networks as tools of marketing strategy and subsequently to assess the options of their potential use within the marketing strategy of Stoklasa textilní galanterie s. r. o. The theoretical part is dedicated to the inclusion of social networks into the context of marketing tools, the characteristics of social networks and then specific social networks with the possibilities of their use in marketing. The purpose of the empirical part is to evaluate current way and success of company's comumunication on social networks and to recommend future use of social networks.
Klíčová slova: Instagram; marketing; Stoklasa; Facebook; social networks; marketing tools

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 9. 2016
Datum podání práce: 20. 4. 2017
Datum obhajoby: 20. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58545/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: