Vztah mezi poptávkou a nabídkou restaurace „U Cvičáku“ v Liberci

Název práce: Vztah mezi poptávkou a nabídkou restaurace „U Cvičáku“ v Liberci
Autor(ka) práce: Hlavatá, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Machová, Božena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je zjistit, do jaké míry koresponduje nabídka restaurace U Cvičáku v Liberci s potřebami a požadavky zákazníků a na základě těchto zjištění navrhnout vylepšení nástrojů marketingového mixu s účelem zvýšení spokojenosti stálé klientely, případně oslovení nových zákazníků. Teoretická část podává základní informace k problematice pohostinství a marketingu. Praktická část obsahuje analýzu marketingového mixu restaurace a následný marketingový výzkum v podobě skupinové diskuze se zákazníky. Získané výsledky jsou v poslední kapitole porovnány a na jejich základě jsou navržena vylepšení nástrojů marketingového mixu restaurace.
Klíčová slova: marketing v pohostinství; nabídka a poptávka; marketingový mix
Název práce: Relationship between the supply and the demand of „U Cvičáku“ restaurant in Liberec
Autor(ka) práce: Hlavatá, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Machová, Božena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the bachelor thesis is to find out whether the supply of U Cvičáku restaurant in Liberec corresponds to the needs and demands of its customers and, based on the obtained data, to suggest improvements of the restaurant marketing tools, which would increase customer satisfaction and alternatively attract new customers. The theoretical part gives basic information on hospitality and marketing. The practical part includes an analysis of the restaurant marketing mix and a marketing research in the form of group discussion with customers. The obtained results are compared in the last chapter and, based on the findings, improvements of the restaurant marketing tools are suggested.
Klíčová slova: hospitality marketing; marketing mix; supply and demand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 6. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 1. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58050/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: