Klamavá reklama v cestovním ruchu

Název práce: Klamavá reklama v cestovním ruchu
Autor(ka) práce: Výrosteková, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hejda, Jan
Oponenti práce: Šimůnek, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou klamavé reklamy, s důrazem na oblast cestovního ruchu. Přibližuje tuto problematiku z legislativního i marketingového hlediska a následně uvádí konkrétní příklady klamavé reklamy z praxeprimárně cestovního ruchu. Pomocí dotazníkového šetření zjišťuje pohled respondentů na klamavou reklamu, jejich zkušenost s ní a jaké dopady má na jejich nákupní chování.
Klíčová slova: reklama; klamava; ruch; cestovni
Název práce: False Advertising in Tourism
Autor(ka) práce: Výrosteková, Petra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hejda, Jan
Oponenti práce: Šimůnek, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Bachelors thesis introduces the issue of false advertising from legal and marketing point of view. It presents specific examples of false advertising in various fields, with an emphasis on tourism. A questionnaire survey was conducted to complement the thesis by showing respondents' experience with false advertising and to show how it impacts their purchasing behaviour.
Klíčová slova: tourism; false; advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra společenských věd

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 3. 2015
Datum podání práce: 29. 4. 2016
Datum obhajoby: 1. 9. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52270/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: