Podnikatelský plán - retailový prodej piva

Název práce: Podnikatelský plán - retailový prodej piva
Autor(ka) práce: Lipkin, Aleksei
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je sestavení podnikatelského plánu společnosti, která se zabývá prodejem točeného piva v plastových láhvích. Podnikatelský plán poslouží k posouzení životaschopnosti a proveditelnosti mého podnikatelského záměru a vyhodnocení návratnosti investice. Práce je rozdělena do tří samostatných částí. První část vysvětluje, co je podnikatelský plán, jaké jsou zásady pro jeho zpracování a doporučená struktura. V druhé části je samotný podnikatelský plán, zpracovaný na základě doporučené struktury. Třetí část představuje výsledky provedeného dotazníkového šetření, pomocí kterého byly zkoumány názory potenciálních zákazníků. Sestavení podnikatelského plánu ve výsledku prokázalo životaschopnost a proveditelnost podnikatelského záměru.
Klíčová slova: finanční plán; prodej piva; podnikatelský plán; maloobchod
Název práce: Business plan – retail sale of beer
Autor(ka) práce: Lipkin, Aleksei
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to prepare a business plan for the company, which sells draft beer in plastic bottles. The business plan serves to assess the viability and feasibility of my business plan and to evaluate the return on investment. The thesis is divided into three separate parts. The first part explains what the business plan is, the principles of its processing and the recommended structure. The second part is the business plan itself, based on the recommended structure. The third part presents the results of the questionnaire survey, which was used to examine the views of potential customers. The compilation of the business plan confirmed the viability and feasibility of the business idea.
Klíčová slova: business plan; financial plan; sale of beer; retail

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 1. 2017
Datum podání práce: 31. 5. 2017
Datum obhajoby: 31. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60386/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: