Category management na straně dodavatele

Název práce: Category management na straně dodavatele
Autor(ka) práce: Michálková, Eva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Láska, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá category managementem na straně dodavatele. Hlavním cílem práce je sestavit možné návrhy optimálního umístění vybrané kategorie. Teoreticko-metodologická část se věnuje teoretickému vymezení procesu category managementu. V praktické části je potom proveden detailní category management proces u vybraného retailera (řetězec Ahold). Praktická část je založena na primárních i sekundárních datech. Primární data představují kvantitativní dotazník a vlastní pozorování spojené s následným rozhovorem. Jako sekundární data posloužila především data MML-TGI, GfK reporty a Nielsen reporty. Práce klade velký důraz na nákupní chování zákazníků. Na závěr práce jsou na základě provedených analýz sestaveny možné návrhy optimálního umístění kategorie a řetězci jsou navrhnuty možná doporučení pro zlepšení.
Klíčová slova: nákupní chování; category management; merchandising
Název práce: The category management on the supplier´s side
Autor(ka) práce: Michálková, Eva
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Láska, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Master´s Thesis deals with the category management on the supplier´s side. The main objective of the thesis is to find the best shelf optimization for the selected categories. In the theoretical part there are defined the main terms and the category management process. The analytical part is then focused on the whole category management process in Albert. The analytical part is based on primary and secondary data. The primary data consists of quantitative questionnaire, observation and interview with customers. The secondary data are based on MML-TGI research, GfK reports and Nielsen reports. In the thesis there is a big emphasis on the customer shopping behaviour. At the end of the thesis there are given shelf proposals and recommendations to the retailer.
Klíčová slova: shopping behaviour; category management; merchandising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 8. 2016
Datum podání práce: 5. 5. 2017
Datum obhajoby: 21. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58591/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: