Posouzení nákupní atmosféry vybraných prodejen

Název práce: Posouzení nákupní atmosféry vybraných prodejen
Autor(ka) práce: Do, Hai Minh
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Judová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá posouzením a porovnáním nákupní atmosféry dvou vybraných prodejních jednotek obchodních řetězců Tesco Stores ČR a.s. a AHOLD Czech Republic a.s a následným návrhem doporučení na zlepšení. Práce je rozložena do čtyř kapitol. První kapitola je zaměřená na teoretické vymezení nákupní atmosféry, její definici a přehled jednotlivých prvků. Druhá kapitola charakterizuje jednotlivé obchodní řetězce. Popisuje jejich historii a současnost a také představuje nabízené značky a služby jednotlivých obchodních řetězců. Ve třetí kapitole se bakalářská práce nejdříve zabývá samotným posuzováním jednotlivých prodejních jednotek pomocí terénního výzkumu a poté vyhodnocuje pomocí párového porovnání a dotazníkového šetření. Čtvrtá kapitola má za cíl navrhnout možná řešení na zlepšení jednotlivých prvků nákupní atmosféry a také ukázat dnešní retail trendy, které ji mohou ovlivnit.
Klíčová slova: Albert; Tesco; Metoda párového porovnání; Nákupní atmosféra
Název práce: Assessment of the shopping atmospherics of selected stores
Autor(ka) práce: Do, Hai Minh
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Judová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Bachelor thesis is dealing with an assessment and comparison of shopping atmospherics of two selected stores owned by chain stores Tesco Stores ČR a.s. and AHOLD Czech Republic a.s., this is followed with suggestion on improvements. This thesis is divided into four chapters. The chapter part is focused on theoretical definition of shopping atmospheric and its components. The second chapter characterizes each chain store. It describes their brief history and a present and pictures their labels and services. In a third chapter the thesis deals with the assessment of each stores through a terrain research and deals with comparison through pair comparison method and a survey. A fourth chapters objective is to suggest possible solution for improvements each components of shopping atmospheric and to show todays retail trends that can influence it.
Klíčová slova: Tesco; Pair comparison method; Shopping Atmospherics; Albert

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 9. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 19. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58337/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: