Specifika národních mentalit v managementu firem

Název práce: Špecifiká národných mentalít v managemente firiem
Autor(ka) práce: Palíková, Paulína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca sa zaoberá špecifikami českej a slovenskej mentality v líniovom managemente spoločnosti Česká spořitelna, a.s. V teoretickej časti sú definície kľúčových slov ako mentalita, národ a kultúra, ďalej je popísaný výskum Geerta Hofstedeho a jeho výsledky pre Českú republiku a Slovensko. Cieľom práce je aplikovať jeho metodiku pre porovnanie českej a slovenskej národnej mentality. V závere práce porovnávam svoje výsledky s jeho výskumom.
Klíčová slova: culture; intercultural management; slovak; national mentality; czech
Název práce: Specifika národních mentalit v managementu firem
Autor(ka) práce: Palíková, Paulína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá specifiky české mentality v liniovém managementu společnosti Česká spořitelna, a.s. V teoretické části jsou definice klíčových slov jako mentalita, národ a kultura, dále je popsán výzkum Geerta Hofstede a jeho výsledky pro Českou republiku a Slovensko. Cílem práce je aplikovat jeho metodiku pro srovnání české a slovenské národní mentality. V závěru práce porovnávám své výsledky s jeho výzkumem.
Klíčová slova: národná kultura; mentalita; národnost; Geert Hofstede; interkultúrny management
Název práce: Specifics of the National Mentalities in Company´s Management
Autor(ka) práce: Palíková, Paulína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bachelor thesis deals with the specifics of Czech and Slovak mentality in the line management of Česká spořitelna, a.s. In the theoretical part, there are definitions of key words such as mentality, nation and culture, as well as Geert Hofstede´s research and his results for Czech Republic and Slovakia. The aim of the thesis is to apply its methodology for comparing the Czech and Slovak national mentality. At the end of the thesis I compare my results with his research.
Klíčová slova: Geert Hofstede; intercultural management; culture; mentality; nationality

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 29. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58832/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: