Marketingová strategie Uměleckoprůmyslového muzea v Praze

Název práce: Marketingová strategie Uměleckoprůmyslového muzea v Praze
Autor(ka) práce: Hlaváčková, Karla
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Meiserová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá marketingem příspěvkových organizací státu. V první, teoretické části se zaměřuje na teorii marketingu státní příspěvkové muzejní organizace a popis marketingových specifik spojených s touto právní formou. Je uveden zákonný rámec příspěvkových organizací a muzejních institucí. Tato část práce také uvádí argumenty pro podporu kulturních organizací. Cílem praktické části je popsat tvorbu marketingové strategie Uměleckoprůmyslového muzea. Důraz je kladen na marketingový mix přizpůsobený specifickému segmentu, studentům. V rámci těchto kapitol byl proveden kvalitativní výzkum pomocí strukturovaných rozhovorů vedených se zástupci segmentu studentů.
Klíčová slova: marketing muzeí; příspěvková organizace; marketingový mix
Název práce: Marketing strategy of Museum of Decorative Arts in Prague
Autor(ka) práce: Hlaváčková, Karla
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Meiserová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis concerns itself with marketing of state funded organizations (SFO). Firstly, in the theoretical part, it focuses on the theory of SFO marketing and the description of the specifics related to its legal form. It states the legal framework of the SFO and museum institutions. This section of the thesis also presents arguments in favour of supporting the cultural organizations. The aim of the practical part of the thesis is to describe the development of marketing strategy of Museum of Decorative Arts in Prague. The emphasis is put on the marketing mix tailor-made for a specific segment, students. A qualitative research using structured interviews with a focused sample of students has also been conducted for this section of the thesis.
Klíčová slova: state funded organiztion; museum marketing; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 4. 2016
Datum podání práce: 1. 4. 2017
Datum obhajoby: 6. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57468/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: