Product placement v audiovizuální tvorbě s aplikací na Stream.cz

Název práce: Product placement v audiovizuální tvorbě s aplikací na Stream.cz
Autor(ka) práce: Henzlová, Denisa
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce na téma Product placement v audiovizuální tvorbě s aplikací na Stream.cz popisuje, pozoruje a porovnává použití product placementu v klasické a internetové televizi. Jako zástupce internetové televize je zvolen Stream.cz, kde je na konkrétním vybraném pořadu podrobně pozorováno zpracování a zhodnocena úspěšnost umístění produktu. Cílem práce je za pomoci výše zmíněných empirických i obecně teoretických metod posoudit, zda je internetová televize vhodným místem pro product placement a alespoň rovnocenným partnerem klasických televizí. Práce může sloužit jako materiál pro firmy, které uvažují o product placementu a hledají nové možnosti a alternativy. V této práci je také obsaženo závěrečné doporučení pro tvorbu product placementu.
Klíčová slova: product placement; audiovizuální tvorba; televize; Stream.cz
Název práce: Product Placement in Audiovisual Creation with Application on Stream.cz
Autor(ka) práce: Henzlová, Denisa
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Bachelor Thesis on the topic of Product Placement in Audiovisual Creation with Application on Stream.cz describes, observes and compares the usage of product placement in conventional and online television. As a representative of the online television, Stream.cz has been chosen and on its own specific show processing of product placement was observed and evaluated. The aim of this Thesis is to gauge, by using Empirical and general theoretical methods, whether an online TV is a suitable place for product placement and at least an equal competitor of the conventional advertisers. This thesis can serve as a background for companies that are thinking about implementing product placement for their marketing purposes and looking for new possibilities. This Bachelor thesis contains as well the final recommendation for implementing of product placement.
Klíčová slova: television; Stream.cz; product placement; audiovisual creation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 6. 2016
Datum podání práce: 12. 5. 2017
Datum obhajoby: 1. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58029/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: