Role briefu v tendru na marketingové kampaně

Název práce: Role briefu v tendru na marketingové kampaně
Autor(ka) práce: Procházková, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Grunt, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá problematikou výběrového řízení a důležitostí vypracování kvalitně propracovaného briefu, který celý tento proces usnadňuje. Teoretická část práce se zabývá reklamními agenturami, jejich historií, rozdělením a asociacemi, které většinu těchto agentur zaštiťují. Blíže je specifikován doporučený obsah briefu a postup vedení tendru, který vypracovala Asociace komunikačních agentur. Zároveň je zde vymezena role kvalitativního výzkumu prostřednictvím expertního rozhovoru, který přispívá pro splnění cíle bakalářské práce a je tedy základem pro vypracování části praktické. V rozhovoru se zadavatelem je zkoumán neúspěch agentury v konkrétním tendru. Součástí práce jsou doporučení vyplývající z expertního rozhovoru.
Klíčová slova: brief; expertní rozhovor; reklamní agentura; zadavatel; tendr
Název práce: The role of brief in tender for marketing campaigns
Autor(ka) práce: Procházková, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Grunt, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the issue of a tender procedure and the importance of a high-quality brief which facilitate this process. Theoretical part focuses on advertising agencies, their history, division and covering associations. Furthermore, the recommended content of the brief and the tender procedure by Association of communication agencies are specified. The role of quality research through the expert interview is emphasized. In the practical part of this thesis is interviewed the contracting authority and the agency's failure in the specific tender is being investigated. Following this research, there are recommendations for the agency resulting from the interview.
Klíčová slova: client; tender; brief; in-depth interview; advertising agency

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 11. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 6. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60570/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: