Spotřební chování zájemců o elektronické aukce bytů
Název práce: | Spotřební chování zájemců o elektronické aukce bytů |
---|---|
Autor(ka) práce: | Gavlasová, Kateřina |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Černá, Jitka |
Oponenti práce: | Hlavinka, Radovan |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Bakalářská práce se zaměřuje na spotřební chování účastníků v prostředí elektronických aukcí bytů. Analýza bude provedena na základě četností jednotlivých dat, pomocí kontingenčních tabulek a pomocí klouzavého průměru s periodou 5 let.
V teoretické části budou nejprve vymezeny základní pojmy cíleného marketingu, tedy segmentace, targeting a positioning. Dále se bude zaměřovat na aukce a její jednotlivé typy. V závěru teoretické části bude zkoumán současný stav realitního trhu v Praze a celé České republice.
V praktické části bude provedena analýza spotřebního chování účastníků elektronických aukcí. Účastníci budou rozděleni do jednotlivých segmentů dle demografických, geografických a behaviorálních kritérií. U vytvořený segmentů bude následně analyzováno jejich chování při nákupu bytu prostřednictvím elektronické aukce. |
Klíčová slova: | realitní trh ; spotřební chování; segmentace; rezidenční trh; elektronická aukce |
Název práce: | Consumer behaviour in E-auctions of apartments |
---|---|
Autor(ka) práce: | Gavlasová, Kateřina |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Černá, Jitka |
Oponenti práce: | Hlavinka, Radovan |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The aim of this thesis is analysing consumer behaviour while buying an apartment in E-auction. The analysis will be performed using a frequency of data, pivot tables and by moving average within 5 years period.
The theoretical part will characterize basic terms of target marketing like segmentation, targeting and positioning. Furthermore, it will focus on auctions and different types of auctions. Then it will examine the current status of the real estate market in Prague and the whole Czech Republic.
In the practical part the analysis of consumer behaviour in the E-auctions of apartments will be executed. Consumers will be divided into segments according to their demographic, geographic and behavioural criteria. In those segments will be analysed their behaviour while buying an apartment via E-auction. |
Klíčová slova: | real estate market; E-auction; residential market; consumer behaviour; segmentation |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta podnikohospodářská |
Katedra: | Katedra marketingu |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 3. 11. 2016 |
---|---|
Datum podání práce: | 30. 4. 2017 |
Datum obhajoby: | 6. 6. 2017 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/59533/podrobnosti |