Právní a etické otázky regulace reklamy zaměřené na děti a mládež do 18 let

Název práce: Právní a etické otázky regulace reklamy zaměřené na děti a mládež do 18 let
Autor(ka) práce: Juřenová, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Boučková, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé práce je ukázat, jak je reklama zaměřená na děti a mládež regulována, zda je tato regulace dostatečná či s jakými problémy se potýká. Ukážu, jak velký vliv má nebo nemá na tuto věkovou skupinu a jak děti ovlivňují spotřebitelský trh, tedy jak samy děti nakupují, popřípadě jak ovlivňují nákupní rozhodování svých rodičů.
Klíčová slova: etika; právo; mládež; děti; marketing; regulace; reklama
Název práce: The legal and ethic aspects of regulation of advertisement focused on children and young people until eighteen years old
Autor(ka) práce: Juřenová, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Boučková, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:
Název práce: The legal and ethic aspects of regulation of advertisement focused on children and young people until eighteen years old
Autor(ka) práce: Juřenová, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Boučková, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 5. 2008
Datum podání práce: 26. 5. 2008
Datum obhajoby: 18. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9522/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: