Analýza marketingového mixu mobilních aplikací ???

Název práce: Analýza marketingového mixu mobilních aplikací ???
Autor(ka) práce: Hevesiová, Tamara
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Procházková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá mobilními aplikacemi z hlediska jejích marketingového mixu. Jejím cílem je zhodnocení možností využití marketingových nástrojů mobilních aplikací a poskytnutí tak vydavatelům aplikací podklad pro sestavování marketingového mixu. Teoretická část se věnuje uvedení do problematiky mobilních aplikací a představení taktických nástrojů, které využívají. Navazující praktická část zkoumá a porovnává specifika jednotlivých nástrojů z pohledu preferencí a názorů uživatelů, získaných z dotazníkového šetření, v kombinaci s informacemi o zastoupení konkrétních vlastností aplikací v app storech Google Play a Apple App Store, získaných z webových stránek těchto app storů. Praktická část taky porovnává spolupráci vývojářů s app story Google Play, Apple App Store a Windows Store při distribuci aplikací pomocí dostupných informací o podmínkách a pravidlech spolupráce z web stránek těchto app storů. Práce je ještě doplněna o informace z televizního pořadu Applikace o efektivitě této formy propagace aplikací. Závěr práce obsahuje zhodnocení jednotlivých marketingových nástrojů mobilních aplikací a doporučení pro vydavatele aplikací.
Klíčová slova: App story; Mobilní aplikace; Mobilní marketing; Business modely; Marketingový mix; Digitální marketing
Název práce: Marketing mix of mobile applications
Autor(ka) práce: Hevesiová, Tamara
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Procházková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis is focused on mobile applications and their marketing mix. Its goal is to evaluate the possibilities in the use of marketing tools of mobile applications and therefore provide a base to developers for creating a marketing mix of their applications. The theoretical part introduces mobile applications and their tactical tools. The following practical part studies and compares the specifics of the concrete marketing tools from the point of view of users, their opinions and preferences gained from data collected in questionnaire. In addition, it analyses information about the occurrence of specific features of apps in Google Play and Apple App Store gathered from a large number of apps from web pages of these app stores. The practical part also compares the cooperation of app developers with app stores Google Play, Apple App Store and Windows Store in distribution of apps thanks to available information about the conditions of cooperation from their web sites. The thesis is enriched by the information from the TV-program Applikace about the effectiveness of such kind of app propagation. The conclusion of this thesis includes the evaluation of marketing tools of mobile applications and a recommendation for app developers.
Klíčová slova: Mobile marketing; App stores; Marketing mix; Business models; Digital marketing; Mobile applications

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 6. 2016
Datum podání práce: 12. 5. 2017
Datum obhajoby: 6. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58028/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: