Návrh strategie inbound marketingu pro start-up Stips.cz

Název práce: Návrh strategie inbound marketingu pro start-up Stips.cz
Autor(ka) práce: Horáčková, Simona
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Habrmanová, Blanka
Oponenti práce: Mareš, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce má za cíl analyzovat současné využití marketingových nástrojů a na základě interpretovaných výsledků z dílčích analýz navrhnout inbound marketingovou strategii pro e-shop Stips.cz, který prodává zážitky online. Teoretická část vysvětluje pojem inbound marketing, určená pravidla a jednotlivé fáze inbound marketingové metodiky. Další část práce se zaměřuje na výčet inbound nástrojů a druhu obsahu. V analytické části je zkoumán aktuální stav webových stránek a faktory přímo na webu i mimo něj. Na základě analýzy skutečného využití inbound nástrojů je následně připravena inbound marketingová strategie, jež obsahuje návrhy na zlepšení a využití konkrétních inbound nástrojů, které jsou relevantní pro e-shop Stips.cz.
Klíčová slova: podnikání; start-up; inbound marketing; online marketing
Název práce: Creating inbound marketing strategy for start-up Stips.cz
Autor(ka) práce: Horáčková, Simona
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Habrmanová, Blanka
Oponenti práce: Mareš, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this diploma thesis is to analyze and create an inbound marketing strategy for e-shop Stips.cz, which sells experience gifts. The theoretical part includes describing what inbound marketing is and the phases and rules of inbound marketing. In another part many tools of inbound marketing are covered. In the practical part a detailed analysis of visits to the website, competitors, SEO factors and inbound marketing tools is conducted. After the analysis the inbound marketing strategy is presented and the use of the most relevant inbound marketing tools for e-shop Stips.cz is described.
Klíčová slova: inbound marketing; entrepreneurship; start-up; online marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 12. 2016
Datum podání práce: 17. 5. 2017
Datum obhajoby: 6. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60864/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: