Spotřební chování na českém trhu kolových nápojů se zaměřením na tři nejprodávanější značky

Název práce: Spotřební chování na českém trhu kolových nápojů se zaměřením na tři nejprodávanější značky
Autor(ka) práce: Požárová, Karolína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Krejčí, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem bakalářské práce je zjištění oblíbenosti tří nejprodávanějších značek kolových nápojů na českém trhu, tedy značek Coca-Cola, Kofola a Pepsi Cola u různých skupin obyvatel. Teoretická část popisuje charakteristiky stěžejních činností a pojmů, které jsou následně využívány v části praktické. Nabízí širší náhled na problematiku. Praktická část selektuje užitečné informace sekundárních výzkumů a současně s výsledky vlastního dotazníkového šetření uvádí, který ze zkoumaných nápojů spotřebitelé pijí nejvíce, který je jejich nejoblíbenější a jak se liší preference v závislosti na věku či pohlaví. Práci uzavírá vyhodnocení výsledků všech výzkumů a na nich založené doporučení ke zlepšení marketingové komunikace s potenciálními spotřebiteli kolových nápojů.
Klíčová slova: rozhodování spotřebitele; marketingový výzkum; kolové nápoje; nealkoholické nápoje; spotřební chování
Název práce: Consumer behaviour on the czech market of cola beverages with focus on three most popular brands
Autor(ka) práce: Požárová, Karolína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Krejčí, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Main goal of my bachelor thesis was to discover popularity of the three most famous cola drink brands on the Czech Market, which are Coca-Cola, Kofola and Pepsi in the various demographic groups. Theroetical part describes charasteristics of the main terms and procedures which are used in the practical part. Practical part selects useful information of secondary research combined with results of author's questionnaires. At the end of thesis is data evaluation of all researches and marketing reccomendation.
Klíčová slova: marketing research; cola beverages; non-alcoholic beverages; consumer behaviour; consumer decision making

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 10. 2015
Datum podání práce: 18. 5. 2017
Datum obhajoby: 19. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54578/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: