Vnímání jednotlivých značek notebooků českým spotřebitelem

Název práce: Vnímání jednotlivých značek notebooků českým spotřebitelem
Autor(ka) práce: Líbenek, Petr
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pincová, Eva
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je formou dotazníku získat data, která následně na základě svých praktických zkušeností a poznatků porovnám s realitou. Reálné poměry na českém trhu s notebooky se pokusím nastínit v první, teoretické části své práce a následně vyvodím závěry. Cílem práce je nastínit situaci na českém trhu s notebooky a především chování a vztah spotřebitelů k jednotlivým značkám notebooků. Zjistit úroveň informovanosti spotřebitelů v této oblasti.
Klíčová slova: trh; počítač; vnímání; značka; spotřebitel; laptop; notebook

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 5. 2008
Datum podání práce: 28. 5. 2008
Datum obhajoby: 3. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9589/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: