Podnikanie skupiny Clarins na českom a slovenskom trhu

Název práce: Podnikanie skupiny Clarins na českom a slovenskom trhu
Autor(ka) práce: Titková, Tatiana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Fuchs, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca sa zaoberá podnikaním skupiny Clarins na českom a slovenskom trhu. V prvej kapitole teoretickej časti je definovaný marketingový mix v koncepcii 4P a jeho jednotlivé súčasti. Druhá kapitola bakalárskej práce je venovaná vysvetleniu pojmov brand, identita značky a positioning. Praktická časť sa zaoberá predstavením skupiny a pod ňu patriacich značiek a detailne popisuje ich sortiment. Práca podáva tiež informácie o najdôležitejších distribútoroch skupiny na českom a slovenskom trhu a približuje jej marketingovú komunikáciu. Posledná kapitola praktickej časti je venovaná spoločenskej zodpovednosti skupiny.
Klíčová slova: Clarins; Marketingová komunikácia; Azzaro; Obchodná stratégia; Mugler
Název práce: Podnikanie skupiny Clarins na českom a slovenskom trhu
Autor(ka) práce: Titková, Tatiana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Fuchs, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá podnikáním skupiny Clarins na českém a slovenském trhu. V první kapitole teoretické části je definován marketingový mix v koncepci 4P a jeho jednotlivé součásti. Druhá kapitola bakalářské práce je věnována vysvětlení pojmů brand, identita značky a positioning. Praktická část se zabývá představením skupiny a pod ní patřících značek a detailně popisuje jejich sortiment. Práce dává také informace o nejdůležitějších distributorech skupiny na českém a slovenském trhu a přibližuje její marketingovú komunikaci. Posledná kapitola praktické části je věnováná spoločenské odpovědnosti skupiny.
Klíčová slova: Obchodní strategie; Mugler; Azzaro; Marketingová komunikace; Clarins
Název práce: Entrepreneurship of the Clarins Group on the Czech and Slovak market
Autor(ka) práce: Titková, Tatiana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Fuchs, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The bachelor thesis is focuses on entreptreneurship of the Clarins Group on the Czech and Slovak market. The first chapter of the theoretical part defines the 4P concept of the marketing mix and its individual parts. The second chapter of the bachelor thesis is dedicated to explaining terms as brand, brand identity and positioning. Practical part focuses on the introduction of the group and its brands and description of the sortiment in detail. Thesis also provides information about the most important distributors of the group on the Czech and Slovak market and bring a closer look at marketing communication. The last chapter is dedicated to Company's social responsibility of the group.
Klíčová slova: Clarins; Mugler; Marketing communication; Business strategy; Azzaro

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 9. 2016
Datum podání práce: 30. 6. 2017
Datum obhajoby: 6. 9. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58554/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: