Marketingová strategie spol. Lidl v ČR

Název práce: Marketingová strategie spol. Lidl v ČR
Autor(ka) práce: Seidlová, Barbara
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Asmalovskij, Alexandr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je kritické zhodnocení marketingové strategie a komunikace společnosti Lidl v České republice, identifikace klíčových faktorů vedoucí k nynější úspěšnosti a prosperitě této společnosti a navrhnout doporučení ke zlepšení budoucí marketingové strategie. V první části práce se zabývám teoretickými základy marketingu a marketingovou a komunikační strategií. Ve druhé části jsem se zaměřila na současnou situaci na trhu maloobchodu a dále konkrétně na marketingovou strategii společnosti Lidl. Na základě zjištěných skutečností pak navrhnu možnosti zlepšení marketingové strategie.
Klíčová slova: komunikační strategie; marketingový mix; maloobchod; Lidl; marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy of Lidl in the Czech republic
Autor(ka) práce: Seidlová, Barbara
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Asmalovskij, Alexandr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of the thesis is evalution marketing and communication strategy of Lidl in the Czech republic, identify key factors of success of this company and propose improvement of marketing strategy.In the first part, I explain the theory of marketing, marketing strategy and communication strategy. In the second part, I focused on current situation in the retail market and especifically on the marketing strategy of Lidl company. Based on facts, I propose the possibilities of improving the marketing strategy.
Klíčová slova: marketing mix; retail; communication strategy; marketing strategy; Lidl

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 9. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 6. 9. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58904/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: