Co se děje na VŠE?

19. 8. 2018 - Uzávěrka přihlášek do vedlejších specializací

Hledat
Pokročilé hledání

Značka jako nehmotné aktivum firmy

Autor práce: Janků, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Harantová, Monika
Osoba oponující práci: Hesková, Marie

Informace o vysokoškolské kvalifikační práci

Název práce: Značka jako nehmotné aktivum firmy
Typ práce: Bakalářská práce
Jazyk práce: Česky
Abstrakt: Bakalářská práce oceňuje značku jako nehmotné aktivum firmy. Cílem práce je sta-novení hodnoty ochranné známky M&M reality holding, a. s. podle oceňovacích metod, které poskytuje česká literatura. Hodnota je stanovena pomocí dvou metod - metoda reziduálních zisků a metoda licenční analogie. V práci je teoreticky vysvětlena problematika významu značky a popsány základní metody sloužící ke stanovení hodnoty konkrétní značky na základě veřejně dostupných zdrojů. Výstupem této práce je analýza a stanovení hodnoty značky M&M reality holding, a. s.
Klíčová slova: metoda licenční analogie; metoda reziduálních zisků; M&M reality holding, a. s.; ochranná známka; značka

Informace o studiu

Studijní program a Studijní obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Jméno přidělované hodnosti: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Název fakulty: Fakulta managementu
Název katedry: Katedra managementu
Instituce archivující a zpřístupňující VŠKP: Vysoká škola ekonomická v Praze

Informace o vysokoškolské kvalifikační práci

Název práce: Značka jako nehmotné aktivum firmy
Překlad názvu: Trademark as an Intangible Asset of a Firm
Typ práce: Bachelor thesis
Jazyk práce: Czech
Abstrakt: Trademark as an intangible asset of a companyThis bachelor thesis is focused on valuation of trademark as an intangible asset of a company. The purpose of this thesis is to determine the value of M&M reality holding, a. s. trademark according to valuation methods. Theoretical part thus explains the brand issues and describes basic methods used for valuation of trademark, based on public records. Theoretical knowledge is applied in practical part which analyses and determines the value of M&M reality holding, a. s. trademark.
Klíčová slova: licence analogy method; residualincomemethod; M&M reality holding, a. s.; trademark; brand

Informace o studiu

Studijní program a Studijní obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Jméno přidělované hodnosti: Bc.
Instituce přidělující hodnost: University of Economics, Prague
Název fakulty: Faculty of Management
Název katedry: Department of Management
Instituce archivující a zpřístupňující VŠKP: University of Economics, Prague

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 10. 2014
Datum podání práce: 10. 8. 2017
Datum obhajoby: 19.01.2018
Výsledek obhajoby: Závěrečná práce byla úspěšně obhájena

Soubory ke stažení

Hlavní práce49869_xjanj94.pdf [1,61 MB]
Oponentura48815_heskova.pdf [446,77 kB]
Hodnocení vedoucího49869_xharm16.pdf [140,01 kB]

Údaje ze systému InSIS

Identifikátor https://insis.vse.cz/zp/49869/podrobnosti