Komparace marketingové strategie malého podniku na českém a slovenském trhu

Název práce: Komparace marketingové strategie malého podniku na českém a slovenském trhu
Autor(ka) práce: Lipenská, Šárka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Matějková, Linda
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Lékárenský trh v České a Slovenské republice prochází v posledních letech změnami, které mají pro firmy různé následky. Proto aby si firmy byly schopné lékárny udržet jako své obchodní partnery, je nutné, aby přizpůsobily své marketingové strategie. Cílem diplomové práce je provést analýzu a navrhnout zlepšení marketingové strategie v České a Slovenské republice na základě výzkumu trendů trhu. K dosažení cíle jsou použity metody komparace, analýzy dostupných dat a marketingového výzkumu. Přínos této práce lze vidět v samotné komparaci české a slovenské firmy a také v navrhnuté marketingové strategii, která odpovídá požadavkům trhů, protože vychází z výsledků dotazníkového šetření v České a Slovenské republice.
Klíčová slova: Lékárenský trh; Marketingová strategie; Trendy
Název práce: Comparison of marketing strategy of small business on the Czech and Slovak market
Autor(ka) práce: Lipenská, Šárka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Matějková, Linda
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Czech and Slovak pharmacy market is going through various changes that influence companies in many ways. It is inevitable for them to adapt their marketing strategies in order to maintain their relationships with business partners. The aim of this diploma thesis is to provide analysis and suggest improvements of marketing strategies in Czech and Slovak Republic. Methods of comparation, analysis of data and marketing research are used to achieve the objective of the diploma thesis. The contribution of this diploma thesis lays in the comparison of Czech and Slovak companies and in the suggested marketing strategy based on actual results of questionnaire which meets the need of Czech and Slovak market.
Klíčová slova: marketing strategy; pharmacy market; trends

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 5. 2016
Datum podání práce: 27. 11. 2017
Datum obhajoby: 22. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57709/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: