Marketingový plán penzionu

Název práce: Marketingový plán penzionu
Autor(ka) práce: Šedivec, Vojtěch
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Indrová, Jarmila
Oponenti práce: Kvítková, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým plánem penzionu U Zlatého jelena v Žinkovech na jižním Plzeňsku. Hlavním cílem práce je sestavit marketingový plán penzion se všemi jeho nezbytnými částmi. Dílčí cíl práce je analyzovat penzion a jeho prostředí. Práce je rozdělena do 4 částí. První část je teoretická a přibližuje některé důležité pojmy cestovního ruchu. Na ní navazuje další teoretická část, která popisuje marketingový plán s jeho jednotlivými částmi. Ve třetí části je analyzován penzion a jeho prostředí. Tato část je zpracována zejména na základě dat poskytnutých stránkou Booking.com. Poslední část se zabývá konkrétním návrhem marketingového plánu vypracovaným na základě předchozích kapitol. Při vypracování marketingového plánu je bráno v potaz zejména jeho reálné uplatnění v praxi. V rámci marketingové propagace je kladen důraz na online marketing a podporu prodeje.
Klíčová slova: marketingový plán; penzion; cestovní ruch
Název práce: Marketing plan of guest house
Autor(ka) práce: Šedivec, Vojtěch
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Indrová, Jarmila
Oponenti práce: Kvítková, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with the marketing plan of the guest house U Zlatého jelena in Žinkovy in the southern Pilsen region. The main aim of the thesis is to create a feasible marketing plan with all its necessary parts. The partial aim of the thesis is to analyze the pension and its environment. Thesis is divided into 4 parts. The first part is theoretical and approaches some important terms of tourism. The next part which is also theoretical describes the marketing plan with its individual parts. The third part analyzes the guest house and its surroundings. This section is mainly based on the data provided by Booking.com. The last part deals with a concrete proposal of a marketing plan based on the previous chapters. Marketing plan is made with consideration of its practical use. In terms of marketing promotion, emphasis is placed on online marketing and sales promotion.
Klíčová slova: marketing plan; guest house; tourism

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 11. 2016
Datum podání práce: 8. 12. 2017
Datum obhajoby: 22. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59602/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: