Marketingová analýza vybraného podniku cestovného ruchu

Název práce: Marketingová analýza vybraného podniku cestovného ruchu
Autor(ka) práce: Gergelyová, Nina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Jenčková, Jiřina
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto diplomová práca je zameraná na analýzu súčasnej marketingovej politiky a stratégie vybraného stravovacieho podniku. Obsah je rozdelený na teoretickú a praktickú časť. V prvej teoretickej časti práca definuje cestovný ruch, jeho služby a špecifiká stravovacích služieb. Zaoberá sa strategickým marketingom v gastronomických zariadeniach a malých podnikoch. Druhá časť využíva teoretické východiská a analyzuje vybrané, konkrétne bistro. Metodika pozostáva zo situačnej analýzy, analýzy marketingového mixu, a marketingového výskumu. Cieľom je zhodnotiť súčasnú marketingovú stratégiu a pre jej zefektívnenie navrhnúť strategické kroky a ciele pre nasledujúci rok 2018. Závery z tejto diplomovej práce môžu byť majiteľmi bistra využité pre podporu ich podnikania a strategických zámerov do budúcna.
Klíčová slova: Strategický marketing; Stravovacie služby; Situačná analýza; Cestovný ruch; Marketingový mix
Název práce: Marketingová analýza vybraného podniku cestovného ruchu
Autor(ka) práce: Gergelyová, Nina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Jenčková, Jiřina
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu současné marketingové politiky a strategie vybraného stravovacího podniku. Obsah je rozdělen na teoretickou a praktickou část. V první teoretické části práce definuje cestovní ruch, jeho služby a specifika stravovacích služeb. Zabývá se strategickým marketingem v gastronomických zařízeních a malých podnicích. Druhá část využívá teoretická východiska a analyzuje vybrané, konkrétní bistro. Metodika sestává ze situační analýzy, analýzy marketingového mixu, a marketingového výzkumu. Cílem je zhodnotit současnou marketingovou strategii a pro její zefektivnění navrhnout strategické kroky a cíle pro následující rok 2018. Závěry z této diplomové práce mohou být majiteli bistra využity pro podporu jejich podnikání a strategických záměrů do budoucna.
Klíčová slova: Strategický marketing; Stravovací služby; Cestovní ruch; Situační analýza; Marketingový mix
Název práce: Marketing analysis of a chosen business of Tourism
Autor(ka) práce: Gergelyová, Nina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Jenčková, Jiřina
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This diploma thesis is focused on analysis of present marketing policy and strategy of a chosen gastro business. The thesis content is divided into two parts. The first, theoretic part, defines tourism, its different services, and specifically its gastro services. It also describes strategy marketing and its main parts, which are used in small gastro businesses. The second part analyses the chosen bistro business by using the theory. The methodology consists of a Situation analysis, Marketing mix analysis and an author’s own Marketing research. The aim is to evaluate present marketing situation of the business and suggest more effective strategic steps and marketing goals for next year of 2018. The conclusions in this thesis can be used by owners as a support for their business and a help with its strategic goals for the future.
Klíčová slova: Gastro services; Tourism; Situation Analysis; Marketing mix; Strategic marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 3. 2017
Datum podání práce: 8. 12. 2017
Datum obhajoby: 17. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/61579/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: