Postavení cestovní agentury INVIA.CZ, a.s. na trhu cestovního ruchu

Název práce: Postavení cestovní agentury INVIA.CZ, a.s. na trhu cestovního ruchu
Autor(ka) práce: Vybíralová, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Petrů, Zdenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem diplomové práce je na základě analýzy zhodnotit postavení společnosti Invia.cz, a.s. na trhu cestovního ruchu. Dílčím cílem je pomocí dotazníkového šetření vyhodnotit vnímání společnosti spotřebiteli a zjistit možné perspektivy budoucího vývoje. V práci je charakterizován online trh cestovního ruchu a technologie na něj působící, zejména vývoj a postavení internetu a mobilních zařízení. Dále jsou charakterizovány online cestovní kanceláře (OTA), jejich obchodní modely a postavení na trhu. V části zaměřené na cestovní agenturu Invia.cz je vymezena její marketingová strategie, analýza odvětví a v neposlední řadě sestavena SWOT analýza, na jejímž základě je vymezeno její postavení na trhu.
Klíčová slova: cestovní ruch; Internet; Invia.cz; online cestovní kancelář; OTA; e-turismus
Název práce: Position of travel agency INVIA.CZ, a.s. in the tourism market
Autor(ka) práce: Vybíralová, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Petrů, Zdenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of the diploma thesis is to evaluate the position of Invia.cz, a. s. in the tourism market based on the analysis. On the basis of the questionnaire survey there is evaluated the consumer perceptions of the company and potential perspective of the future development. In the thesis there is characterized online travel market and the information communication technologies, especially the development and position of the Internet and mobile devices. Furthermore, online travel agencies (OTAs), their business models and market position are characterized as well. The section focused on the travel agency Invia.cz defines its marketing strategy, sector analysis and, last but not least, the SWOT analysis, which has been drawn up to define its position on the market.
Klíčová slova: tourism; e-tourism; online travel agency; OTA; Internet; Invia.cz

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 2. 2017
Datum podání práce: 8. 12. 2017
Datum obhajoby: 17. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60948/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: