Podnikatelské prostředí Kanady

Název práce: Podnikatelské prostředí Kanady
Autor(ka) práce: Svobodová, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Karpová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavní cíl diplomové práce je zhodnocení podnikatelského prostředí Kanady. Dílčím cílem je určení výhod, resp. nevýhod kanadského trhu pro české subjekty, identifikace možností vstupu na tamní trh, určení perspektivních odvětví a překážek trhu. Dále práce analyzuje specifika kanadského trhu, především v otázkách kulturních rozdílů. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola obsahuje teoretickou část práce, kde je definováno podnikatelské prostředí, jsou zde představeny hlavní žebříčky konkurenceschopnosti a vysvětlena PESTLE analýza. Druhá kapitola aplikuje poznatky z první kapitoly na Kanadu. Třetí kapitola je věnována otázkám vstupu českého subjektu na kanadský trh. Poslední, čtvrtá kapitola je ryze praktickou částí práce, obsahuje rozhovory ověřující teoretické informace v praxi.
Klíčová slova: podnikatelské prostředí; Kanada; konkurenceschopnost; PESTLE analýza; kulturní specifika
Název práce: Business environment of Canada
Autor(ka) práce: Svobodová, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Karpová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main aim of this master thesis is to evaluate the business environment of Canada. Another goal of the thesis is to determine the advantages and disadvantages of the Canadian market for Czech companies, to specify the possibilities of entering the market, to identify the perspective sectors that could be used by Czech entrepreneurs or to specify the barriers of the market. To top of that, the thesis contains the identification of cultural specifics of Canadian market. The thesis is divided into four chapters. In the first chapter, there are introduced several definitions of business environment as well as theoretical information about indexes of world organisations and PESTLE analysis. The second chapter applies the findings from the first chapter to Canada. The third chapter focuses on the entry of the Czech entity into the Canadian market. The last fourth chapter is practical and it includes interviews verifying the theoretical information in practise.
Klíčová slova: Canada; business environment; competitiveness; PESTLE analysis; cultural specifics

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 5. 2017
Datum podání práce: 22. 4. 2018
Datum obhajoby: 28. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62280/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: