Analýza marketingové komunikace retailingové firmy

Název práce: Analýza marketingové komunikace retailingové firmy
Autor(ka) práce: Tomašková, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybrané retailingové firmy a následně doporučeními na vylepšení marketingových aktivit. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje marketingu – jeho významu, nástrojům a specifikům v prostředí maloobchodu. Dále je popsán vývoj maloobchodu v České republice a očekávaný budoucí vývoj. V praktické části je představena analyzovaná společnost, její historie a vývoj, nejvýznamnější konkurenti a marketingový mix. Dále jsou představeny výsledky dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zhodnotit nákupní zkušenosti zákazníků společnosti a zjistit jejich zájem o konkrétní inovace. Na základě výsledků šetření a následného sestavení SWOT analýzy jsou navržena možná vylepšení marketingových aktivit společnosti.
Klíčová slova: marketingový mix; marketingová komunikace; marketing; maloobchod
Název práce: Analysis of a Marketing Communication of a Retail Company
Autor(ka) práce: Tomašková, Petra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to analyse marketing communication of a chosen retail company and to recommend possible improvements of marketing activities. The thesis is divided in theoretical and practical part. The theoretical part is devoted to marketing – its importance, instruments and specifics in retail. Then development of retail in the Czech Republic and expected future development are introduced. In practical part is initially introduced the company, its history, development, the most significant competition and its marketing mix. Then results of an own questionnaire are presented, of which purpose was to evaluate shopping experience of the company’s customers and to determine their interest in concrete innovations. Based on results of the questionnaire and a follow-up composition of a SWOT analysis, possible improvements of the company’s marketing activities are suggested.
Klíčová slova: marketing mix; marketing communication; retail; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 6. 2017
Datum podání práce: 25. 4. 2018
Datum obhajoby: 30. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62336/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: