Možnosti podpory prodeje cestovního pojištění za pomoci datové analýzy sociálních sítí

Název práce: Možnosti podpory prodeje cestovního pojištění za pomoci datové analýzy sociálních sítí
Autor(ka) práce: Vlasák, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Jelínek, Ivan
Oponenti práce: Strossa, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá podporou prodeje cestovního pojištění na základě dat z Facebooku. Pou-žity jsou 2 metody, vybrání konkrétních uživatelů k přímému oslovení a identifikace vlivných osob. Práce má celkem 5 cílů. Prvním z nich je vymezení důležitých pojmů, druhým cílem je popis přístupů ke klasifikaci uživatelů, třetím cílem je popis trhu ces-tovního pojištění, čtvrtým cílem je navrhnout přístup k řešení problému a poslední cíl je ověření přístupu na datech.V teoretické části popisuji důležité pojmy z dané oblasti. Dále zkoumám možné metody klasifikace včetně jejich výhod a záporů. Objasňuji systém pojištění a cestovní pojištění podrobněji včetně popisu nabídek cestovního pojištění 5 českých bank. V praktické části jsou navrženy 2 metody, které na dostupných datech následně využívám.
Klíčová slova: Facebook; pojištění; influencer; klasifikace
Název práce: Possibilities of sales promotion of travel insurance based on data analysis of social networks
Autor(ka) práce: Vlasák, Tomáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Jelínek, Ivan
Oponenti práce: Strossa, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor work mainly focuses on a sale support of travel insurance, which is based on data from the Facebook. There are 2 methods used, selection of specific users for a direct offer and identification of the influencers. The work consists of 5 goals. In the first one there are important key words specified, the second goal is to describe the attitudes to the classification of users, the third goal is to describe the offer of travel insurance on the market, the fourth goal is to suggest the attitude to dealing with the problem and the last one is to clarify the attitude on data.In the theoretical part there are important terms in this field described. I also do the re-search on possible methods of classification including their advantages and disad-vantages. I also explain the principles of insurance and travel insurance in detail, where there are also 5 Czech bank offers described. In the practical part there are 2 methods suggested, which are applied on data available.
Klíčová slova: Facebook; classification; insurance; influencer

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Aplikovaná informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačního a znalostního inženýrství

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 10. 2017
Datum podání práce: 26. 4. 2018
Datum obhajoby: 12. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/63354/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: