Marketingové využití sítě Instagram

Název práce: Marketingové využití sítě Instagram
Autor(ka) práce: Duongová, Thu Lan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Oswaldová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce bylo na základě získaných teoretických poznatků z odborné literatury, vlastních uživatelských i profesních zkušenostní a analýzy aktivit instagramových účtů společnosti Nestlé vytvořit zásady úspěšného použití sociální sítě Instagram jako marketingového nástroje. Práce nejprve popisuje historii internetu, vznik a rozšíření sociálních sítí a jejich rostoucí význam v dnešním světě. Dále je popsána aplikace Instagram a vytvořen rozbor základních ukazatelů úspěšnosti komunikace značek Orion, Maggi a Nestlé CZ/SK. V závěru jsou pak nabyté znalosti shrnuty do bodů, které slouží jako návod pro vytvoření efektivní komunikační strategie na zkoumané platformě.
Klíčová slova: Instagram; marketing; sociální síť; Nestlé
Název práce: Marketing use of Instagram
Autor(ka) práce: Duongová, Thu Lan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Oswaldová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main objective of the work was to create a set of principles for the successful use of Instagram, the social network site as a marketing tool based on gained theoretical findings from specialised literature, own personal use, professional experience and analysis of the Nestle Instagram accounts. The work first describes the history of the internet, the origin and expansion of social networks and their increasing importance in today’s world. Next, the application Instagram is described and the essential indicators for of the success of the brands Orion, Maggie and Nestlé CZ/SK are analysed. Finally, the acquired knowledge is summarized into points that serve as a guide for creating an effective communication strategy on the examined platform.
Klíčová slova: social network; marketing; Instagram; Nestlé

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 5. 2017
Datum podání práce: 26. 4. 2018
Datum obhajoby: 4. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62014/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: