Podnikatelský plán na založení minipivovaru

Název práce: Podnikatelský plán na založení minipivovaru
Autor(ka) práce: Vrána, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zadražilová, Dana
Oponenti práce: Zadražil, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu na založení minipivovaru. V práci porovnávám dvě zvažované varianty. První variantou je pořízení dříve funkčního pivovaru, nemovitosti, v Plzeňském kraji. Druhou variantou je zřízení minipivovaru v již existujících prostorách v Praze. Práce představuje trh s minipivovary v ČR, zkoumá velikost tohoto trhu a zkoumá také povědomí a názor veřejnosti na tento segment. Teoretická část ještě obsahuje popis základních surovin vhodných k výrobě piva. Praktická část se zabývá marketingovou strategií, portfoliem produktů, vyhodnocením výzkumu. Součástí je i finanční plán na sedm let u obou variant a SWOT analýzy. Výsledkem práce je zvolení nejvhodnější varianty k realizaci.
Klíčová slova: marketingová strategie; Podnikatelský plán; finanční plánování; SWOT analýza; výzkum; minipivovar
Název práce: Business plan for a microbrewery
Autor(ka) práce: Vrána, Tomáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zadražilová, Dana
Oponenti práce: Zadražil, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Bachelor thesis deals with the elaboration of a business plan for foundation a mini-brewery. I compare two considered options in this thesis. The first option is the purchase of a former brewery, real estate, in the Pilsen region. The second option is the establishment of a mini-brewery in the existing building in Prague. The thesis presents the market of mini-breweries in the Czech Republic, examines the size of this market and also examines the public's awareness and opinion on this segment. The theoretical part also contains a description of basic raw materials suitable for beer production. Practical part deals with marketing strategy, product portfolio, evaluation of research. It also includes a seven-year financial plan for both variants and a SWOT analysis. The result of the thesis is the choice of the most suitable option for implementation.
Klíčová slova: Business plan; marketing strategy; SWOT; research; microbrewery; financial plan

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Manažer obchodu
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 9. 2017
Datum podání práce: 27. 4. 2018
Datum obhajoby: 6. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62896/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: