Komunikační strategie vybrané firmy

Název práce: Komunikační strategie vybrané firmy
Autor(ka) práce: Ustsiuhava, Hanna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce je věnována analýze komunikační strategie letecké společnosti Emirates. Cílem práce je zhodnotit jednotlivé komunikační nástroje společnosti Emirates a odhalit potenciál pro optimalizaci její stávající komunikační strategie. V diplomové práci je podrobně rozebrán a zanalyzován rozšířený marketingový mix Emirates, který se skládá z produktu, ceny, distribuce, komunikačního mixu, lidí, procesů a fyzického prostředí. Těžištěm této diplomové práce je analýza současně používaných komunikačních nástrojů Emirates. Pro dosažení přesnějších závěrů, součástí práce je analýza komunikačních strategií nejbližších konkurentů společnosti Emirates, jimiž jsou letecké společnosti Qatar Airways a Etihad Airways, a zhodnocení výsledků provedeného dotazníkového šetření.
Klíčová slova: Etihad Airways; Qatar Airways; komunikační strategie; charakteristika služeb; marketingový mix; Emirates Airline; komunikační mix; plánování efektivní komunikační strategie
Název práce: Communication Strategy of Selected Company
Autor(ka) práce: Ustsiuhava, Hanna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The master thesis covers detailed analysis of Emirates Airline’s marketing mix, which includes evaluation of product, price, place, promotion, people, processes and physical evidence. The main goal of this master thesis is to evaluate communication strategy of Emirates Airline and reveal the potential for its optimization. In order to effectively evaluate its communication strategy, attention is paid to analyzing communication tools of the nearest competitors, which are represented by Qatar Airways and Etihad Airways, and analyzing questionnaire results which was focused on selected communication tools used by Emirates Airline.
Klíčová slova: Emirates Airline; Etihad Airways; Qatar Airways; communication strategy; communication mix; marketing mix; characteristics of services; planning effective communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 9. 2016
Datum podání práce: 27. 4. 2018
Datum obhajoby: 31. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58544/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: