Využití nástrojů inbound marketingu ve start-upe

Název práce: Využitie nástrojov inbound marketingu v start-upe
Autor(ka) práce: Porubská, Simona
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom diplomovej práce je navrhnúť podrobnú inbound marketingovú stratégiu pre start-up na základe získania a následnej interpretácie potrebných dát. Hlavnou úlohou je analýza možností využitia marketingových nástrojov pre hudobné vydavateľstvo Gergaz. Teoretická časť vysvetľuje a charakterizuje pojem inbound marketing, pravidlá, ktorými sa riadi a tiež jeho metodiku a komponenty. V analytickej časti je skúmaný aktuálny stav webových stránok a faktorov priamo na webovej stránke i mimo nej. Podrobná analýza kľúčových slov, marketingových persón a SEO faktorov na webovej stránke vedie ku kompletnému návrhu inbound marketingovej stratégie, ktorá obsahuje nápady na zlepšenie a využívanie konkrétnych dostupných nástrojov s dostatočnou relevantnosťou pre vybraný subjekt.
Klíčová slova: inbound marketing; obsahový marketing; start-up
Název práce: Využití nástrojů inbound marketingu ve start-upe
Autor(ka) práce: Porubská, Simona
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je navrhnout podrobní inbound marketingovou strategii pro start-up na základě získaní a následné interpretace potřebných dat. Hlavním úkolem je analýza možnosti využití marketingových nástrojů pro hudební vydavatelství Gergaz. Teoretická část vysvětluje a charakterizuje pojem inbound marketing, pravidla, kterými se řídí i jeho metodiku a komponenty. V analytické časti je zkoumaný aktuální stav webových stránek a faktorů přímo na webové stránce i mimo ni. Podrobná analýza klíčových slov, marketingových person a SEO faktorů na webové stránce vede ke kompletnímu návrhu inbound marketingové strategie, která obsahuje nápady na zlepšení a využívání konkrétních dostupných nástrojů s dostatečnou relevancí pro vybraný subjekt.
Klíčová slova: obsahový marketing; start-up; inbound marketing
Název práce: The use of inbound marketing tools in the start up
Autor(ka) práce: Porubská, Simona
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of diploma thesis is to suggest a detailed inbound marketing strategy for certain start-up project based on data acquisition and their interpretation. The main role of the thesis is the analysis of possible usage of marketing tools for Gergaz records. The theoretical part of the thesis explains and characterize the term „inbound marketing“, the rules on which is based on, its methodology and the components. The part of analysis is to examine the current website status and relating in and out factors. Detailed analysis of the key words, marketing persons and SEO factors on website leads to a complete design of inbound marketing strategy, which consists of new ideas for improvement and the usage of specific avaible tools that are relevant for Gergaz records.
Klíčová slova: inbound marketing; content marketinf; start-up

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 11. 2017
Datum podání práce: 13. 5. 2018
Datum obhajoby: 13. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/63745/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: