Značka zaměstnavatele

Název práce: Značka zamestnávateľa
Autor(ka) práce: Tronková, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Legnerová, Kateřina
Oponenti práce: Martincová, Romana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom diplomovej práce je analýza veľtrhu Šance realizovaného na Vysokej škole ekonomickej v Prahe z pohľadu účastníkov veľtrhu, z pohľadu zástupcov spoločnosti L’Oréal, upozornenie na prípadné slabé miesta konceptu vystavovaného stánku spoločnosti a celého veľtrhu, a návrh odporúčaní na ich odstránenie. Diplomová práca sa skladá z teoretickej a praktickej časti. Teoretická časť obsahuje definíciu značky, značky zamestnávateľa, rozdiel medzi Employer brandingom a HR marketingom, proces budovania značky zamestnávateľa a na to používané nástroje. Koniec kapitoly je zameraný na predpoveď trendov v rámci Employer brandingu v Českej republike na rok 2018. Praktická časť obsahuje opis spoločnosti L’Oréal, súťaže Zamestnávateľ roka a veľtrhu pracovných príležitostí Šance na Vysokej škole ekonomickej v Prahe. Druhá časť praktickej časti obsahuje analýzu veľtrhu a konceptu stánku spoločnosti realizovanú kombináciou kvalitatívneho a kvantitatívneho výskumu. Koniec kapitoly obsahuje upozornenia na slabé miesta konceptu vystavovaného stánku a celého veľtrhu a odporúčania na ich prípadné odstránenie.
Klíčová slova: značka; značka zamestnávateľa; hr marketing
Název práce: Značka zaměstnavatele
Autor(ka) práce: Tronková, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Legnerová, Kateřina
Oponenti práce: Martincová, Romana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je analýza veletrhu Šance realizovaného na Vysoké škole ekonomické v Praze z pohledu účastníků veletrhu, z pohledu zástupců společnosti L'Oréal, upozornění na případná slabá místa konceptu vystavovaného stánku společnosti a celého veletrhu, a návrh doporučení k jejich odstranění. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje definici značky, značky zaměstnavatele, rozdíl mezi Employer brandingem a HR marketingem, proces budování značky zaměstnavatele a na to používané nástroje. Konec kapitoly je zaměřen na předpověď trendů v rámci Employer brandingu v České republice pro rok 2018. Praktická část obsahuje popis společnosti L'Oréal, soutěže Zaměstnavatel roku a veletrhu pracovních příležitostí Šance na Vysoké škole ekonomické v Praze. Druhá část praktické části obsahuje analýzu veletrhu a konceptu stánku společnosti realizovanou kombinací kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Konec kapitoly obsahuje upozornění na slabá místa konceptu vystavovaného stánku a celého veletrhu a doporučení na jejich případné odstranění.
Klíčová slova: hr marketing; značka; značka zaměstnavatele
Název práce: Employer branding
Autor(ka) práce: Tronková, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Legnerová, Kateřina
Oponenti práce: Martincová, Romana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Aim of Master´s Thesis is a analysis of job fair Šance, which takes a place at University of Economics, Prague from perspectives of a participants of the job fair and a representatives of L’Oréal, warning about weaknesses of a concept of a whole stand and recommendations for their possible removal. Master´s Thesis consists of a theoretical and practical part. The theoretical part contains a brand definition, a employer's brand, a difference between Employer branding and HR marketing, a employer branding process and used tools in mentioned process. Very last part of the theoretical part is prediction of a trends of the Employer branding in the Czech Republic for the year 2018. The practical part contains a description of L'Oréal, contest Employer of the Year and the job fair Šance at the University of Economics, Prague. The second part of the practical part contains analysis of the job fair and the concept of the stand of the company realized by a combination of qualitative and quantitative research. The end of the chapter contains warnings about weaknesses of the concept of the stand and the whole fair and recommendations for their possible removal.
Klíčová slova: Brand; Employer Branding; HR marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra personalistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 4. 2016
Datum podání práce: 13. 5. 2018
Datum obhajoby: 19. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57394/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: