Analýza marketingového mixu značky Eau Thermale Avène

Název práce: Analýza marketingového mixu značky Eau Thermale Avène
Autor(ka) práce: Davidová, Michaela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Kerndlová, Darja
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé diplomové práce je identifikace příležitostí pro zlepšení postavení značky Eau Thermale Avène na trhu dermokosmetiky ve srovnání s jejími největšími konkurenty. Tohoto cíle jsem dosáhla pomocí analýzy marketingového mixu značky Eau Thermale Avène a prostřednictvím SWOT analýzy, do které jsem získala vstupy prostřednictvím identifikace interního a externího prostředí společnosti Pierre Fabre. Analýza konkurence mi pomohla odhalit největší hráče na trhu dermokosmetiky včetně jejich klíčových výrobků. Hlavním cílem mého výzkumu bylo zjistit, jak lidé vnímají dermokosmetiku ve srovnání s běžnou kosmetikou, zda ji preferují a z jakého důvodu. Hlavním přínosem mého výzkumu je zjištění, jak je na trhu vnímaná značka Eau Thermale Avène, kdo jsou podle průzkumu její největší konkurenti, a to na základě spontánní i podpořené znalosti značek. Na základě těchto jednotlivých analýz jsem na závěr identifikovala implikace pro zlepšení postavení značky na českém a slovenském trhu. Výsledky této práce umožňují optimalizaci již nastaveného marketingového mixu.
Klíčová slova: dermokosmetika; SWOT analýza; marketingový mix
Název práce: Analysis of the marketing mix of Eau Thermale Avène
Autor(ka) práce: Davidová, Michaela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Kerndlová, Darja
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of my Master´s thesis is the identification of the opportunities for ameliorating the brand position of Eau Thermale Avène on the dermocosmetic market compared with its main competitors. I reached this goal by analysing the marketing mix of Eau Thermale Avène and by using the SWOT analysis. I also analysed the main competitors and their key products which could represent a threat for Eau Thermale Avène. I made my own research to find out how Eau Thermale Avène is perceived among the consumers and if people prefere dermocosmetics over the normal cosmetics available in the drugstore. This Master´s thesis should help Eau Thermale Avène to optimalize its actual markeitng mix.
Klíčová slova: dermocosmetics; SWOT analysis; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 6. 2017
Datum podání práce: 20. 6. 2018
Datum obhajoby: 11. 9. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62430/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: