Vnímání značky Pickwick na českém a slovenském trhu

Název práce: Vnímání značky Pickwick na českém a slovenském trhu
Autor(ka) práce: Dopita, Zdeněk
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Zámostná, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce má za cíl formulaci doporučení pro představitele značky Pickwick v oblasti zvýšení povědomí, zlepšení vnímání a maximalizace hodnoty dané značky. Doporučení vycházejí z celkové analýzy značky Pickwick, realizovaného terénního šetření a komparace českého a slovenského zastoupení značky. Teoretická část se věnuje problematice značky, jejímu vymezení a strategickému řízení. Následně se práce zabývá kategorií čaje a tržními trendy v dané oblasti. Další kapitola je určena pro představení společnosti Jacobs Douwe Egberts, respektive přímo značce Pickwicka jejím marketingovým aktivitám. V závěru je představen vlastní výzkum, shrnutí zjištěných výsledků zmíněná formulace doporučení.
Klíčová slova: Pickwick; řízení značk; čaj; marketingový výzkum
Název práce: Pickwick brand perception at Czech and Slovak market
Autor(ka) práce: Dopita, Zdeněk
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Zámostná, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this Master‘s Thesis is to formulate recommendation for Pickwick brand representative in following areas: increasing awareness, improving perception and maximize the value of this brand. These recommendations come are based on general analysis of the Pickwick brand, own field research and comparison between represented brands from Czech Republic and Slovakia. Brand problematics, its definition and strategic management are characterized in the theoretical part of this thesis. Furthermore the thesis deals with tea category and market trends in the given area. Following chapter is intended for introducing Jacobs Douwe Egberts company, specifically for Pickwick brand and its marketing activities. At the end of the thesis the result of the marketing research are presented and recommendation mentioned above are set.
Klíčová slova: Pickwick; tea; brand management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 9. 2017
Datum podání práce: 29. 6. 2018
Datum obhajoby: 10. 9. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/63152/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: