Přístupy manažerů ke vzdělávání obchodních zástupců

Název práce: Přístupy manažerů ke vzdělávání obchodních zástupců
Autor(ka) práce: Nekolný, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Matysová, Kamila
Oponenti práce: Dvořák, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce je zaměřena na zmapování procesu vzdělávání obchodních zástupců ve společnostech a možné přístupy obchodních manažerů k tomuto procesu. Cílem teoretické části je popsat kompetence ideálního obchodního zástupce, určit možné způsoby jeho vzdělání a jak je možné hodnotit efektivitu tohoto procesu. V praktické části je obsažena analýza prostředí českého trhu se vzděláváním a formování vzdělávacího procesu ve společnostech. Následuje korelační analýza výsledků dotazníkového šetření ověřující stanovenou hypotézu. Na základě popsaných výsledků jsou vyvozeny vhodná doporučení ohledně přístupů obchodních manažerů ke vzdělávání obchodních zástupců.
Klíčová slova: obchodní zástupce; vzdělávání; obchodní dovednosti; B2B; B2C; obchodní manažer
Název práce: Managers approaches to sales representatives development
Autor(ka) práce: Nekolný, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Matysová, Kamila
Oponenti práce: Dvořák, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This work is focused on mapping the process of training sales representatives in companies and possible approaches of sales managers to this process. The aim of the theoretical part is to describe the competencies of an ideal sales representative, to identify possible ways of his education and how to evaluate the effectiveness of this process. The practical part contains an analysis of the Czech market with education and formation of the educational process in companies. It continues with a correlation analysis of the results of a questionnaire survey confirming the established hypothesis. On the basis of the described results, appropriate recommendations are made on sales managerial approaches to the training of sales representatives.
Klíčová slova: Sales representative; B2B; B2C; sales manager; soft skills; learning and development

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 9. 2017
Datum podání práce: 29. 6. 2018
Datum obhajoby: 10. 9. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62879/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: