Návrh online marketingové strategie start-upu Dojez.me

Název práce: Návrh online marketingovej stratégie start-upu Dojez.me
Autor(ka) práce: Tkáč, Tomáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom diplomovej práce je navrhnúť online marketingovú stratégiu pre novovznikajúci start-up Dojez.me. Nosnou časťou práce je podrobný popis možností využitia jednotlivých kanálov online marketingu a naplánovanie crowdfundingovej kampane. Teoretická časť charakterizuje pojem start-up a možné alternatívy financovania, pričom najväčší dôraz kladie práve na crowdfunding. Praktickej časti predchádza analýza kľúčových slov, tvorba marketingových persón a nastavenie komunikačného tónu značky. Samotný návrh online marketingovej stratégie pozostáva z tvorby kvalitného obsahu na webovej stránke, propagácií a aktivite na sociálnych sieťach, a tiež aj kompletného návrhu pomocou marketingového frameworku See-Think-Do-Care.
Klíčová slova: digitálny marketing; online marketingová stratégia; framework See-Think-Do-Care; Start-up
Název práce: Návrh online marketingové strategie start-upu Dojez.me
Autor(ka) práce: Tkáč, Tomáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je navrhnout online marketingovou strategii pro nově vznikající start up Dojez.me. Nosnou částí práce je podrobný popis možností využití jednotlivých kanálů online marketingu a naplánování crowdfundingovej kampaně. Teoretická část charakterizuje pojem start up a možné alternativy financování, přičemž největší důraz klade právě na crowdfunding. Praktické části předchází analýza klíčových slov, tvorba marketingových persón a nastavení komunikačního tónu značky. Samotný návrh online marketingové strategie sestává z tvorby kvalitního obsahu na webové stránce, propagací a aktivitě na sociálních sítích, a také kompletního návrhu marketingového frameworku See-Think-Do-Care.
Klíčová slova: Start-up; digitální marketing; framework See-Think-Do-Care; online marketigová strategie
Název práce: Online marketing strategy for start-up Dojez.me
Autor(ka) práce: Tkáč, Tomáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of diploma thesis is to suggest an online marketing strategy for the start-up Dojez.me. The main role of the thesis is a description of usage individual marketing channels and the planning of a crowdfunding campaign. The theoretical part characterizes the concept of start-up and possibility of its financing, with emphasis on crowdfunding. The practical part of diploma thesis is preceded by the analysis of keywords, marketing persons and communication tone of the brand. The recommendations of online marketing strategy consist of creating quality web content, promotion and social networking activity as well as the complete design of the marketing framework See-Think-Do-Care.
Klíčová slova: digital marketing; framework See-Think-Do-Care; Start-up; online marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 11. 2017
Datum podání práce: 28. 8. 2018
Datum obhajoby: 11. 9. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64165/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: